Thursday 1 December 2011

. it's been awhile .

:-:

Blivit helt galet dålig på att blogga! Skärpning.

Vad har hänt på senaste då?! Hmm.
- Tess har fått vaccinationsspruta nummer två.
- Julklappar har blivit inköpta - tidigare än någonsin!
- Julkort är skrivna - och ja, vi bryter trenden med julkort med barn och kör traditionella i år!
- Jag har klippt mig - si så där 25 cm kortare!! Gillar't!! Skandal dock att det inte yttrade sig i en minskning på vågen! ;)
- Städat in julen och firat första advent! Tydligen får man inte ta fram tomtarna än (Vaddå "hinner tröttna på tomtarna?") så lär väl hålla mig med dem ett tag till då!!!
- Varit och sett Breaking Dawn! *dregel* Säga vad man vill men jag gillar de där filmerna! Vanligtvis är romantik inte alls min grej men de här är bra! Daniel var väldigt nöjd över att han slapp följa med och se den - löjligt! ;P
- Sänkt madrassen i Tessans spjälis , nu börjar hon ku dra sig upp och ha sig så bättre för tidigt än för sent resonerar vi! :)

Äsch säkert mer intressanta saker som hänt men minns inga just nu! Precis lagt mig - sååå skönt! Ska försöka få lite sömn nu! Imrgn ska jag tillbringa hela dagen i Uppsala med plugg - är man ju inte van med!

Godnatt på er!

:-:

No comments: